Mikä ihmeen Auton Optimointi?

Optimointi, Ohjelmointi, Lastutus, Chip tuning, virittäminen, jne. Rakkaalla lapsella on monta nimeä, kaikki kuitenkin tarkoittavat samaa asiaa. Nimittäin moottorin hallintajärjestelmän (ECU) ohjelmiston muokkausta. Optimointi on kustannustehokkain tapa saada Autoilusta enemmän irti. Lisää tehoa, taloudellisuutta ja mukavuutta.

Tarkista alla olevan laskurin avulla millaisen muutoksen voisimme tarjota sinulle!

Range Rover Ohjelmoitu

Ympäristöystävällistä

Auton Optimointi vähentää auton polttoaineen kulutusta, pienempi kulutus tarkoittaa vähemmän päästöjä luontoon.

Taloudellista

Auton Ohjelmointi auttaa sinua säästämään polttoainekuluissa, jopa 15% säästöt ovat mahdollisia.

Lisää tehoa

Auton optimointi takaa ajomukavuuden, saat lisää tehoa ja vääntöä käyttöön, tämä vähentää vaihteiden vaihto tarvetta joka lisää ajomukavuutta.

Uusimmat postaukset

Auton Ohjelmointi Audi

iXsound Active Sound järjestelmät meiltä

Helmikuu 12, 2021 | Active Sound Järjestelmä | Helsinki Optimointi

Kaipaako autosi optimoinnin lisäksi, sporttisempaa käyntiääntä. Meillä on tähän erittäin kustannustehokas ratkaisu nimittäin iXSound active sound järjestelmä. Järjestelmän jälkiasennus on mahdollista kaikkiin autoihin. Järjestelmä koostuu kaiuttimesta ja ohjausyksiköstä, Kaiutin yhdessä ohjausyksikön kanssa luo selkeän, voimakkaan ja aggressiivisen V8 moottoriäänen - myös diesel-, hybridi- ja sähköajoneuvoissa!

Auton Ohjelmointi Audi

Mercedes-Benz GLE 300D 2020 Stage 1

Maaliskuu 25, 2021 | Auton Ohjelmointi | Helsinki Optimointi

Nyt saatavilla Stage 1 Optimointi vuoden 2020 Mercedes-Benz GLE 300D:lle. Jatkuva kehitys on yksi meidän tärkeimpiä vahvuuksia, kova työ palkitaan ja meiltä nyt saatavilla optimoitu ohjelma Mercedes-Benz GLE maasturille. Tuotevalikoimamme laajenee jatkuvasti, ota meihin rohkeasti yhteyttä mikäli et löydä omaa autoasi laskuristamme. Ohjelmointi toi Mercedekseen 40hv ja 70nm verran lisää tehoa.

Miksi Helsinki Optimointi?

Panostamme laatuun, auton optimointi ei tule karsimaan toimintavarmuudesta. Tarjoamme asiakkaillemme korkean luokan moottorioptimointeja, jotka ovat kehitetty ja testattu laajasti myös Suomen olosuhteissa. Olemme erikoistuneet BMW, Audi ja Mercedes-Benz optimointeihin.

Käytämme laadukkaita ATM-Chiptuning optimointeja. Heistä voitte lukea lisää tästä

1

Optimointeja per kuukausi maailmanlaajuisesti

1

Jälleenmyyjää maailmanlaajuisesti

1

Vuoden kokemus

1

Tyytyväisyys prosentti

Viimeisimmät Optimoinnit

Pieni otanta aiempia ohjelmointeja. Tule sinäkin selvittämään miksi optimoinneissa kannattaa kääntyä Helsinki Optimointin puoleen.

Ohjelmointi Mercedes Optimointi

Mercedes-Benz CLS 350 SB

Mercedes- sai mukavasti lisää tehoa ja vääntöä Stage 1 Optimoinnin myötä. Optimoi autosi meillä.

  • Stage 1 Optimointi

  • Start & Stop Off

Ennen: 265hv // 620nm
Jälkeen: 300hv // 700nm

Audi A5 Optimointi

Audi A5

Audin ohjelmointi tuotti merkittävän muutoksen, tehoa ja vääntöä. Optimoi autosi meillä!

  • Stage 1 Optimointi

  • VMAX Off

Ennen: 218hv // 400nm
Jälkeen: 290hv // 650nm

BMW Optimointi

BMW X1

Optimointi lisäsi maasturi Bemariin mukavasti tehoa ja vääntöä. Auton optimoinnit ja ohjelmoinnit meiltä.

  • Stage 1 Optimointi

  • Vaihteisto-optimointi

Ennen: 153hv // 330nm
Jälkeen: 215hv // 420nm

Tarkista Autosi Potentiaali

Alla olevan laskurin avulla voit tarkistaa millaisen muutoksen optimointi toisi sinun autoon. Mikäli et löydä omaa autosi listalta ota meihin yhteyttä, laskemme sinulle muutoslukemat.

Varaa Aika

Tarkista sivuiltamme potentiaalinen muutos. Varaa aika auton optimointiin sähköpostitse, soittamalla, Whatsapp, Facebook tai Instagram.

Ohjelmointi

Auton ohjelmointi kestää noin 2 - 4 tuntia. Varmistamme että auto toimii moitteetta optimoinnin jälkeen suorittamalla koeajo.

Nauti!

Nauti paremmasta ajokokemuksesta. Optimoinneille tarjoamme 2 viikon tyytyväisyystakuun, lisätietoja kysymällä.

HINNASTO

BMW mittaristo, Auton optimointi

Stage 1 Ohjelmointi

Auton Optimointi OBD väylän kautta

  • Ei vaadi mekaanisia muutoksia autoon.
  • Jopa 30% lisää tehoa.
  • Jopa 15% pienempi kulutus.

Alkaen 450€

BMW vaihdekeppi, Vaihteisto-optimointi

Vaihteisto-ohjelmointi

DSG ja BMW vaihteistojen Ohjelmointi ja Optimointi

  • Piennemmät vaihtovälit.
  • Kierrosalueen optimointi.

Alkaen 250€

.
Auto optimointi, Optimoinnit

Moottorioptimointi + Vaihteisto-ohjelmointi

Valitse molemmat optimoinnit

  • Maksimi suorituskyky irti autosta.
  • Täydellinen yhdistelmä: teho optimointi + eco ohjelmointi

Alkaen 500€

Optimoitu Mercedes AMG
Ohjelmoitu Audi R8
Ohjelmoitu Auto, Ford Mustang

Palvelut

Stage1 optimointi koostuu ajoneuvon suorituskyvyn optimoimisesta muokkaamalla moottorin hallintajärjestelmän (ECU) ohjelmistoa. Auton ohjelmointi antaa mahdollisuuden säätää mm. erilaisia rajoittimia, turbon latauspainetta, polttoaine-/ilmasuhdetta ja polttoainepumpun painetta. Stage 1 Optimoinnin yhteydessä on suositeltavaa tehdä vaihteisto-ohjelmointi, tämän suoritamme alennettuun hintaan optimoinnin yhteydessä. Stage 1 Ohjelmointimme on täydellinen yhdistelmä, osittain teho optimointi toisaalta eco optimointi. Kysy lisää meiltä.

DPF (Diesel Particulate Filter) on uudemmissa dieselkäyttöisissä autoissa oleva hiukkassuodatin, jonka tarkoituksena on suodattaa pakokaasuista haitalliset hiukkaset ja polttaa ne korkeassa lämpötilassa. Hyvin toimiva suodatin lisää auton polttoaineen kulutusta vain vähän. Huonosti toimiva taas lisää polttoaineen kulutusta merkittävästi.

Suodattimen vaihto on todella kallista, puhutaan yli tuhannen euron työstä automerkistä ja mallista riippumatta. Suodatin aiheuttaa pakoputkistoon korkean vastapaineen, joka haittaa moottorin hengittämistä. Ahtopainetta ei voida kasvattaa tämän ansiosta eikä ilman määrää, koska silloin pakopaine nousee liian suureksi. Jos haluat enemmän tehoa ja vääntöä autostasi, on tämän suodattimen poisto tehtävä.

Suodattimen poisto ei lisää katsastuksessa mitattavia päästöjä, eikä aiheuta minkäänlaisia vikakoodeja. CO2-päästöt laskevat suodattimen poiston myötä. Auton muutoskatsastus on suositeltavaa ohjelmoinnin jälkeen. Autosi mahdolliseen muutoskatsastukseen liittyvät asiat voit selvittää helposti lähimmältä katsastusviranomaiselta.

Pakokaasujen takaisinkierrätysventtiili eli tunnetummin EGR-venttiili on yleisesti pakosarjassa sijaitseva venttiili, jonka avulla kierrätetään osa pakokaasuista uudelleen sylintereihin. Moottori tuottaa korkealla kuormituksella typpioksidipäästöjä (NOx). EGR-venttiilin avulla lasketaan moottorin palotilojen lämpötilaa ja vähennetään typen oksidipäästöjä (NOx).

EGR-venttiilin toimintaperiaate on kuitenkin ristiriitainen, koska typpioksidipäästöjä syntyy moottorin korkealla kuormituksella mutta takaisin kierrätys toimii ainostaan osakuormalla. EGR-venttiileitä on joko alipaine- tai sähköohjattuja. EGR-venttiilin toimintaa voidaan moottorinohjauksen kautta rajoittaa tai se voidaan halutessa ohjelmoida pois käytöstä kokonaan. Mitään mekaanista muutosta ei tarvitse tehdä.

Suurimmassa osassa 2000-luvulla tuotetuissa autoissa on keinotekoinen nopeusrajoitin joka on ohjelmoitu auton ECU:n.

Nopeusrajoittimen ohjelmointi joko täysin pois käytöstä tai rajoittimen muokkaus.

Ohjelmoimalla poistamme tai rajoitamme katalysaattorien toimintaa. Tämä on suositeltavaa mikäli hankinnassa sport pakoputkisto.

Adblue-liuosta käytetään diesel käyttöisten ajoneuvojen pakokaasun typen oksidipäästöjen alentamiseen. Kyseistä liuosta luullaan usein polttoaineen lisäaineeksi, mitä se ei kuitenkaan ole. Järjestelmä on erittäin herkkä epäpuhtauksille, ja näin ollen mahdollisten vikojen korjaus voi tulla kalliiksi.

Jos haluat saada Adblue-liuoksen kulutuksen pienemmäksi ajoneuvostasi, tai koko järjestelmän pois käytöstä, voimme tehdä sen ohjelmoimalla ajoneuvosi ECU (Engine Control Unit). Hyötysi tästä on, että voit edelleen käyttää alkuperäistä liuosta järjestelmässäsi vähäisemmällä kulutuksella, tai voit jättää sen kokonaan pois. Tämä toimenpide ei vaaranna ajoneuvosi toimivuutta tai sen kestävyyttä. HUOM! Ei tieliikenne käyttöön!

Anti-Lag järjestelmä on käytössä uudemmissa turboahdetuissa ajoneuvoissa, järjestelmän tarkoitus on parantaa kaasuvastetta. Voimme ohjelmoida tämän toimivuutta vielä ennestään responsiivikseksi jotta maksimaalinen potentiaali saadaan irti.

Automallista riippuen voimme ohjelmoida käyttöön Launch Control toiminnon. Voimme mm. ohjelmoida halutun Lauch Control kierroslukurajoittimen

Voimme ohjelmoida autoonne käyttöön ns Pop, Bang & Crackle kartan joka aiheuttaa polttoaineen ylisyöttöä tietyissä tilanteissa.Tämä saa auton pakoputkiston kuulostamaan urheiluautomaiselta. Suositelemme että toimenpide tehdään Stage 1 ohjelmointi palvelun yhteydessä.

Start-Stop ominaisuuden pois ohjelmointi.

Ohelmoimme sekä DSG ja ZF vaihteistoja. Ohjelmoinnilla optimoimme vaihteiston toimintaa, vaihtovälit lyhenevät, vaihteiden vaihtotarve pienenee ja vaihteistosta tulee entistöön responsiivinen

Poistamme autosta ohjelmallisen kierroslukurajoittimen.

Suoritamme vikakoodien lukun kaikkiin yleisiin automerkkeihin. Auton optimoinnin yhteydessä suoritamme aina vikakoodien luvun jotta ongelmia ei ilmene.

Palautamme ajoneuvoon tehtaan alkuperäisen ohjelman.

Toimimme ainoana maahantuojana suomessa iXSound järjestelmälle. Järjestelmä koostuu ohjausyksiköstä ja kaiuttimista. Aktiivinen ääniyksikkö tuottaa aitoa V8-ääntä joka on nauhoitettu eri autoista ja optimoitu ääni studiossa.

Hinnat alkaen 1200€ asennettuna.

OTA YHTEYTTÄ

PYYDÄ TARJOUS

Pyydä tarjous lomakkeella

Seuraa meitä somessa